صدور کارت شناسایی برای مارکر (تفنگ) پینت بال

قابل توجه باشگاه داران و  ورزشکاران حرفه ای پینت بال

در اجرای ماده 16 دستورالعمل شرایط و ضوابط صدور مجوز باشگاه پینت بال مصوب کمیسیون اصلی ماده 5 وزارت ورزش و جوانان ، مقرر است ظرف مدت 3 ماه از تاریخ 1402/12/01 تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و باشگاه داران و یا ورزشکاران ، در ورزش پینت بال ، که دارای مارکر(تفنگ) پینت بال هستند چه بصورت شخصی و یا باشگاهی ، موظف به دریافت کارت شناسایی مارکر(تفنگ) پینت بال از انجمن پینت بال ج.ا.ا می باشند.

 

دستورالعمل شرایط و ضوابط صدور مجوز باشگاه پینت بال:

 

ماده (16) کارت شناسایی تفنگ پینت بال(مارکر)

16-1- کلیه باشگاه های کشور موظف به داشتن
کارت شناسایی برای هر قبضه از تفنگ های (مارکر) خواهند بود.

16-2- در صورت فروش تفنگ به صورت تکی یا به تعداد، حتما باید
کارت شناسایی جدید به اسم خریدار توسط انجمن صادر گردد.

16-3- بازیکنانی که دارای تفنگ های شخصی هستند (چه در قالب تفریحی و چه در قالب مسابقاتی ) باید با مراجعه به انجمن پینت بال آنها را ثبت و
کارت شناسایی دریافت کنند. چنانچه تفنگ دارای شماره سریال کارخانه نباشد روی بدنه آن، شماره کارت حک خواهد شده.

16-4- کلیه
کارت های شناسی برای تفنگ ها با حضور اصل تفنگ هر سال توسط انجمن کنترل خواهد شد و در صورت عدم مشکل کارت 3 ساله مجدد صادر خواهد شد.

16-5-
صدور کارت شناسایی برای تفنگ ها از طریق انجمن صورت خواهد پذیرفت و باشگاه ها و متقاضیان استفاده از تفنگ ها در حضور نماینده انجمن صورتجلسه ، برای شماره گذاری تفنگ ها انجام خواهند داد و در صورت لزوم تفنگ های مربوطه شماره گذاری شده و مطابق با صورت جلسه مذکور کارت شناسایی معتبر توسط انجمن صادر و در اختیار صاحب تفنگ قرار خواهد گرفت.

 

دستورالعمل شرایط و ضوابط صدور مجوز باشگاه پینت بال

 

برای ثبت نام و دریافت کارت شناسایی مارکر(تفنگ) پینت بال از انجمن پینت بال با کلیک بر روی فرم خوداظهاری جهت ساماندهی و  صدور کارت شناسایی تفنگ(مارکر) پینت بال توسط انجمن پینت بال و تکمیل فرم  مشخصات مالکیت اشخاص حقیقی و یا حقوقی و باشگاهی ، جهت دریافت کارت شناسایی مارکر(تفنگ پینت بال) اقدام نمایید.

 

 

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش